Mors dag-tips. Sista minuten.

Om ni liksom mig är ute i sista minuten med att hitta en present till Mors dag, då ska jag försöka mig på ett tips.

Åk till närmsta mataffär och försök få tag på en korg eller annan snygg behållare. Fyll korgen med det din mamma tycker om. Exempelvis:

Chokladsask
Tidning
Spaprodukter (ex. badsalt eller nån kräm)
Chips, salta pinnar, popcorn
Blombukett
Dvd-film
Eller något annat ni går förbi i mataffären.

Se bara till att det inte är några saker som måste in i kylen eller frysen direkt.
Priset på presenten beror på hur stor korg man köper och hur billiga eller dyra saker man hittar den att fylla med.

/ Henrik

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Jo, men det är ju klart låten är bättre i en nattclub eller fest mitt i natten som jag och min vänner hade igår!:D

PS: Spotify lista med bra festmusik kommer upp på bloggen lite senare om du är intresserad:)

2011-05-29 @ 13:10:57
URL: http://bestofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0